dinsdag, 09 februari 2016 10:13

Keune: "Less is more"

Beoordeel dit item
(0 stemmen)
Keune: "Less is more"

De filosofie van Keune voor 2016 is “All you need is less”. Minimalisme is het nieuwe chic! Eenvoudige, draagbare luxe zonder glamour, neutrale kleuren en strakke lijnen. Duurzaamheid, milieuvriendelijk en eerlijk zijn de sleutelwoorden.

Minimalisme

Of zoals Kimm Koffijberg, Global Color Director van Keune het verwoord: “Minimalism is not about having less, it’s about making room for more of what matters.

De Keune kleurcollectie 2016 is opgesplitst in bruin, grijs en blond. 

Grijs

Binnen de grijscategorie zijn er verschillende kleuren en technieken. Voor jonge vrouwen die op zoek zijn naar een super koele grijstint, vrouwen die niet met grijs haar door het leven willen tot vrouwen die hun grijze haar willen omarmen.

Blond

Binnen de blondcategorie worden er nieuwe Ultimate Blonde tinten geintroduceerd, die het haar in één stap oplichten en neutraliseren.

Bruin

Binnen de bruincategorie zijn er innovatieve, nieuwe kleuren waar we warme en koele karakters combineren in één kleurnuance.

Credits: Keune Art Director Hair: Ilham Mestour Keune Color Director: Kimm Koffijberg Hairstylists: Keune Academy Team Photography: Fotofloor Fashion Styling: Dimphy den Otter Make-up Artist: Barbara Oliemans

maandag, 08 februari 2016 10:02

The KMS Image Campaign 2016

Beoordeel dit item
(0 stemmen)
The KMS Image Campaign 2016

Elk jaar komt de KMS Global Style Council – met topstylisten, artiesten en innovators van KMS – bijeen om de nieuwe KMS Campaign te ontwikkelen. Dit jaar in fashion hotspot Londen, waar het team de nieuwste stijltrends interpreteerde en de belangrijkste looks voor 2016 creëerde. Het thema is innovatie: innovatieve artisten, innovatieve producten en innovatieve stylings – met de focus op het opnieuw definiëren van klassieke looks. De nieuwe KMS Campaign wordt begin 2016 geïntroduceerd, in het 40ste jubileumjaar van het merk.

Natuurlijke haarstyling is een van de belangrijk trends van de toekomst. In het 40ste jubileumjaar van KMS maakt de Campaign 2016 de weg vrij voor een nieuw tijdperk van coole casual looks, die je makkelijk kunt stylen en waarmee je toch maximale effect bereikt. De campaign looks zijn gecreërd door het international KMS Artistic Team, met Simon Miller (VS), Lori Panarello (VS), Sonna Brado (VS), Sam Burnett (GB) en Robert Mrosek (D). Deze stylisten werden tijdens het creatieproces ondersteund door een fantastisch Londens team: editorial stylist Halley Brisker, mode- en lifestyle-fotograaf Nick Dorey, make-up artiest Lucy Burt, stylist Julia Sarr-Jamois en productiebedrijf Scorch London

Tijdens de Creative Meeting – die een week duurde en begon met een uitgebreide brainstorming – definieerde het Artistic Team de belangrijkste looks voor het komende jaar. De Campaign 2016 is de inroductie van de KMS looks voor dit jaar: een voorspelling en interpretatie van haar, beauty en lifestyle trends.

woensdag, 03 februari 2016 08:46

Nieuwe trend haarkleuringen: ECAILLE

Beoordeel dit item
(0 stemmen)
Nieuwe trend haarkleuringen: ECAILLE

Dit seizoen introduceert Wella hun eigen interpretatie van de hotste trend in kleur: Ecaille. Een op maat gemaakte kleurservice die een nieuwe meerkleurige, natuurlijke look creëert met prachtig geplaatste licht- en schaduwaccenten.

dinsdag, 02 februari 2016 21:32

Tussendoortjes tijdens het kleuren bij IINN

Beoordeel dit item
(1 Stem)
Tussendoortjes tijdens het kleuren bij IINN

De opening van IINN Sustainable Beauty aan het Singel in Amsterdam is een feit! Deze prachtige Aveda salon is het nieuwe concept van de vorige Profiles, die tot voor kort een paar honderd meter verderop aan de Spuistraat zat.

Pagina 1 van 80

Nog geen TOPHAIR Magazine abonnee? Profiteer nu!

Nog niet bekend met TOPHAIR Magazine? Probeer dan 3 nummers op proef voor slechts € 10,-. Zonder verdere verplichtingen! Na ontvangst van het derde nummer stopt automatisch de verzending en dus ook uw proefabonnement.

Ik wil een proefabonnement

Spoor & Partners Uitgeefdiensten B.V.TOP HAIR Benelux is een uitgave van:

Spoor & Partners Uitgeefdiensten B.V.
Postbus 20
2040 AA Zandvoort
Tel: 023 574 08 81
E-mail: contact@tophair.nl